M-am întors din Valencia, dar mai bine rămâneam acolo. E mult prea frumos, mult prea pe gustul meu, mult prea bine clădit & gândit. But who knows, fingers crossed că poate mă mut :))
Azi vorbim despre narativa de brand în social media și importanța ei. Mai apoi, dăm ceva de gândit și vă las cu niște links importante de citit mai departe.
All aboard? Lessgo!
Despre narativul de brand în social
Când ne punem întrebări de genul: despre ce e brandul X? Ce face? Cu ce se ocupă? Despre ce vorbește?
Ei bine, narativa de brand e ceea ce face un … brand să fie bomb în general, nu numai pe social media. De ce? Pentru că reprezintă fix ceea ce zice și face în concordanță cu câteva coordonate. Practic, definește standardele, valorile, însemnătatea companiei.
Se zice că great brands tattoo your brain. În sensul în care devin niște cornerstones ale vieții noastre de zi cu zi și pășesc dincolo de sfera corporate spre viața noastră de zi cu zi. În cazul lor, în viața consumatorilor. Iar asta se transmite prin poveștile pe care le susțin, prin mesajele cheie pe care le transmit repetitiv pentru ca noi, consumatorii, să avem o idee despre ce e vorba în propoziție.
Keep reading with a 7-day free trial
Subscribe to #peinterneti to keep reading this post and get 7 days of free access to the full post archives.