Busy week cea ce tocmai a trecut, dragi prieteni din marcomm. Am avut una din zilele alea trecute direct în calendarul de contextuale de brand, adică Valentine’s Day, dar și multe alte situații along the way.
Eu am ținut un workshop de social content pentru World Vision, care m-a trezit la realitatea social media de azi: conținutul și algoritmul sunt două cerințe diferite. Și două livrabile diferite, dar care adesea trebuie tratate împreună dacă vrei să meargă. Numai că ce să vezi? În loc să se completeze, ele rivalizează. Mi-am scris frustrările pe LinkedIn.
Either way, despre ce vă invit să discutăm în ediția paid de azi?
Btw, dacă vrei și tu să te abonezi, și să ai acces la studii, resurse și tool-uri social media, analize, case studies din piață și multe altele, tot ce treubie să faci e să bagi un subscribe mai jos. E doar 5 euro pe lună, iar pe mine mă ajută teribil. Mulțumesc
Vreau să vorbim un pic despre formatele real time vs. evergreen de social & digital content, dar să vă prezint și alte date în jurul acestora.
Mergem mai departe și aruncăm o privire la campania momentului la nivel global: “moartea” bufniței Duo, mascota Duolingo, precum și a restului de personaje.
Finalmente, ne uităm la ce-au făcut brandurile de Valentine’s Day, adică niște postări bune.
Desigur, multe alte lucruri mai găsiți pe parcurs, precum un studiu care să vă atragă atenția asupra uzului adolescenților de TikTok, dar și alte citiri utile pentru când aveți timp.
Lessgo!
Keep reading with a 7-day free trial
Subscribe to #peinterneti to keep reading this post and get 7 days of free access to the full post archives.