Mă pregătesc să plec în Valencia pe măsură ce scriu aceste rânduri. Da, știu, viața e grea uneori, dar nu mă plâng.
Înainte însă să dispar for the next week, which btw n-o să avem două ediții #peinterneti din această cauză (30 ianuarie și 3 februarie), vreau să vorbim un pic despre IG.
Adică despre algoritm, despre KPIs, despre Reels, ultimele modificări și ce facem cu ele la nivel de brand social.
All aboard? Lessgo!
Instagram 101 pentru branduri
Lately, Instagram a trecut printr-o fază extrem de agresivă la nivel de schimbări și adăugiri. Și eu sunt aici să le discutăm, să vedem ce facem cu ele, cum ne repoziționăm la nivel de brand socials ca să putem face față.
După faza cu free speech, iată că avem schimbări după schimbări în interiorul Meta. Ce vreau să punctez aici, înainte de toate, e diferența între cei doi CEO’s. Între cel al Facebook, Zucky Zuck și Mosseri, de la Instagram.
Mosseri și-a luat, cumva, rolul de a fi această stea a nordului pentru branduri și creatori de conținut. De ce zic asta? Fiindcă iese în față cu toate clipurile astea prin care ne spune ce modificări au mai venit pe platforme, când să postăm, cum să postăm, care e faza cu Reels și trial Reels etc.
Omul a devenit această față a “cum să” pe Instagram & that’s awesome. Meanwhile Zucky Yuck dă like-uri la AI slop românesc.
Either way, ce atacăm azi:
Gridul
Broadcast Channel
Stories
Feed ranking (based on algorithm)
Cât de des postăm
Ce-i mai importanți KPIs
So, a lot. Are you ready? We got a lot of ground to cover…
Keep reading with a 7-day free trial
Subscribe to #peinterneti to keep reading this post and get 7 days of free access to the full post archives.