Hey net surfer, thanks for being here!
#peinterneti mai exist și pe Instagram & Threads. Dar și pe LinkedIn sau TikTok. Follow me for… whatever reasons you find intriguing.
Caterinca se oprește acolo unde devine o strategie de comunicare
Disclaimer: În primul rând, trebuie să recunosc că am râs și eu la multe din comentariile primite de Insomnia Cafe&Bistro pe TikTok. Am râs la mizeriile care se spun #peinterneti nu de ieri, ci de când lumea. Am râs pentru că m-am simțit ca la o bere cu prietenii, unde astfel de tâmpenii le mai dai din când în când, pe principiul de safe space și caterincă. Doar că, la un moment dat, mi s-a aprins un beculeț:
Asta nu-i nici o întâlnire informală, la o bere, între prieteni și nici nu-i ok să duci caterinca la o extremă ciudată.
Așadar, până unde poate duce caterinca?
Pentru că dacă știm internetul, foooarte departe. Groaznic de departe. Vă spun sincer, cred că am ajuns la puternica vârstă a înțelepciunii unde pot să spun că mi s-a făcut scârbă de astfel de metode de a atrage atenția. Știți voi, cele de genul story cu iubitul gipsat în pat la spital cu cod trendyol sau mai recenta explozie a contului Insomnia Cafe&Bistro.
Pentru mine internetul înseamnă multe. Și cu siguranță sunt un fan avid al mizeriilor care circulă pe marele www. Dar alea bune. Alea menite să stârnească un umor și o atenție naturale. Știți ce zic, dacă nu uite aici:
Nu-i nevoie de mai mult ca să arăți că-ți faci treaba bine. Sau, un alt exemplu, dar poate mai nișat e povestea tristă a trade-ului din NBA făcut de cei de la Dallas Mavericks, când și-au trimis all star-ul (Luka Doncic) la LA Lakers într-o poveste de care nimeni nu știa, nimeni nu se aștepta, nici măcar echipa de comunicare a Mavericks nu a fost informată.
Cine a făcut caterincă? Ia priviți:
Discutăm, literalmente, de un screenshot făcut la o secvență din aplicația Duolingo, un emoji și un tag la un repost. Punct ochit, punct lovit. Apply cold water to burn.
Bineînțeles, în legătură cu ăștia care fac chestii neetice, o să ziceți: când vreodată marketingul a avut legătură cu etica? Când, vreodată, un capitalist convins s-a oprit din a face bani pentru că nu era o metodă etică de a-i face?
Da, aveți dreptate, doar că eu sunt mai onest de felul meu. Lucru ce mi-a adus multe înfrângeri, dar cumva karma a avut grijă de mine in the end. Eu nu lucrez cu anumite industrii și clienți unde miros suspiciuni de lipsă de etică. Cel puțin d-alea evidente. Dar oricum, am să prefer întotdeuna să fac o comunicare onestă. Deschisă. Naturală. Care să vorbească despre narativa brandului în moduri relevante pentru platformă, comunitate și brand.
Este exemplul Duolingo, și o să vedeți de ce fac comparația asta de tipul Mercedes vs. Dacia și există Insomnia Cafe&Bistro. Ce le aduce împreună? Serializarea și scalabilitatea + puterea reactivă la online. Doar că în moduri diferite.
Când a bubuit Insomnia Cafe&Bistro? Și ce este?
Insomnia nu-i un bar necunoscut în Cluj. E unul cu tradiție, care a cunoscut multe momente bune și rele. So, la nivel de recognoscibilitate, nu cred că duce lipsă de faimă locală. Doar că de curând și-a dat un revamp, or something, că mai toate paginile lor de social sunt fresh.
(There might be a possibility, nefiind din Cluj, să-l încurc cu alt local, dar mie îmi sună foarte cunoscut).
Așa că obiectivul lor e simplu: să gather as much followers as possible.
Pubul a devenit viral pe TikTok odată cu prima apariție a lui Bogdan Făt într-un clip semnat Insomnia Cafe&Bistro pe socials. Este cel din 16 ianuarie, când se prezintă ca fiind noul manager al bistro-ului.

Enable 3rd party cookies or use another browser
N-a adunat decât vreo 1.6M de views și foooarte multe comentarii. E un personaj aparte, Bogdan, ngl. E genul de om care dă atât de bine pe filmare, încât poate foarte ușor să devină mascota brandului respectiv, sub anumiți termeni. Iar aici, Bogdane, dacă nu-ți renegociezi contractul ca să cuprindă și aparițiile tale mediatice, e your loss bro.
Problema e că dacă mergem în comentarii, nu găsim lucruri prea minunate. Bogdan e imediat luat la caterincă că ar fi un drogat. Și noi știm că-n România, să fii drogat e super marfă. Beneficiezi de tot ajutorul statului ca să-ți revii, probabil ai o viață foarte bună sau te tragi din vreun cotlon numit traumă (care, btw, în America acest cuvânt e interzis dacă vrei să-i faci research științific). Iar dacă nu e drogat, cu siguranță e gay. Ceea ce-i un alt lucru extrem de periculos în România.
Bun, și-atunci vin și întreb din nou: unde se oprește caterinca?
Faza pe strategie
Ca să răspund la întrebarea suspendată, mai devreme, eu aș zice că atunci când o iei în serios. Poate prea în serios.
Deși ideea nu e deloc rea și e aplicată inclusiv de Duolingo (iar aici mă refer EXCLUSIV la partea în care există o mascotă folosită la promovarea brandului), cei de la Insomnia au găsit în Bogdan mascota perfectă pentru a promova pub-ul. Și nu oricum, ci s-au legat de secvența, încă de la primul clip, în care Bogdan spune de doamna Tünde. Ei bine, aici se leagă povestea mișto de strategie, partea în care găsitul doamnei Tünde a devenit o aventură pentru comunitate și un motiv bun de glumă.
Dar una strategic reactivă pentru pub.
Pentru că nimeni, și e evident că mai ales nu ei, nu s-a gândit că prin repetiție vei ajunge undeva. În sensul în care, de la momentul viralizării primului clip, faza cu „doamna Tünde” a devenit o constantă în fiecare postare, tot mai mulți oameni punând întrebări în legătură cu ea.
Recent, și poate aici mi s-a aprins beculețul acestei analize, cei de la Insomnia au venit cu un clip în care, pentru prima dată, răspund valului de comentarii și de viralizare care a fost purtat de comunitatea lor via prezenței lui Bogdan:
Pentru prima dată au cerut ceva ca s-o dezvăluie pe doamna Tunde: 20k followers. Și nu oriunde, ci și pe Instagram, și pe TikTok. Cam ambițios.
Unde e problema, Adi?
Problema, prieteni, e că ce au făcut cei de la Insomnia a fost smart: au mutat focusul de la Bogdan către doamna Tunde în acest endeavor de a maximiza atenția asupra pub-ului. Doar că, toată atenția asta s-a construit pe niște preconcepții lipsite de etică care spun multe despre cine suntem noi ca popor.
Bogdan este un drogalău prăjit. Asta ar spune comunitatea. Cu el s-au înțeles. Acu vor s-o vadă și pe doamna Tunde, că doar ea a mai rămas ca să completăm tabloul.
De asta zic că au făcut ceva smart: au serializat prin Bogdan și scalat mai departe cu doamna Tunde. Exact cum Duolingo a făcut când au introdus mascota în comunicarea lor de social. Le-a bubuit conturile.
Și aici vine twistul: lui Bogdan a cam început să-i placă că are atenția comunității de TikTok și că e văzut ca un prajit, așa că a început să execute TikTok-uri pe cont propriu:
Enable 3rd party cookies or use another browser
Și e exact ce vrea să audă comunitatea formată în jurul Insomnia. Toți băieții ăia care l-au făcut prăjit. Și el își joacă rolul, căci sper că e doar un rol, de minune.
Și aici deja se creează un cerc vicios, bazat pe eclipsarea nevoilor pe care le avem în România când vine vorba de oameni din pătura de jos. Că, nu-i așa, să fii drogat e cool. Ești acel „zombie” întrebat dacă „ai băgat șpeiș?” și toată lumea râde în timp ce oamenii ăștia nu au o a doua șansă în țara asta.
Iar acum, mai nou, facem strategii de comunicare pe baza acestei tipologii. Și, dacă vreți, o putem extinde mai departe și către minoritățile LGBTQ+. Pentru că, nu-i așa, în ochii utilizatorilor de TikTok, Bogdan e…
Sunt ferm convins că Bogdan e un om extraordinar, dar a greșit teribil când a dat vânt la pupă unei comunități care deja a devenit toxică. Sunt convins că există vad la Insomnia, dar e pe principiul Luis Stan și bomba lui din Vitan.
Oamenii vin pentru spectacol. Vin să-l vadă pe Bogdan. Să vadă dacă totul e real. Dacă acest tiktokification of the world is really happening. & that’s sad. În special că am dat peste acest podcast cu Bogdan în care omul chiar se plânge să primesc telefoane la pub în care sunt întrebați câtă ketamină se află în burgerul lor Insomnia? Sau cât cox?
Enable 3rd party cookies or use another browser
Iată, un pub care a vrut să-și vândă produsele, să-și facă reclamă, dar care a apăsat pedala de accelerație un pic prea mult, iar acum sunt caterinca internetului. Și, din păcate, internetul de azi e mult mai nociv decât cel din incipit. Iar multe reacții au efect direct în viața reală.
Now, vreau să clarific niște lucruri:
Nu mă interesează orientarea sexuală adevărată a lui Bogdan.
Nu mă interesează dacă e doar un rol pe care-l joacă.
Analiza prezentă are în speță strategia de comunicare aleasă de pub vs. reacția comunității ei și a internetului cu efectele sale.
Ce m-a aprins foarte tare a fost să văd cum niște oameni profită de niște stereotipuri și preconcepții deloc văzute ok în țară, ca să-și promoveze business-ul. In case you missed the context, un val suveranist a apucat România de picioare, iar lumina nu-i deloc la capătul tunelului. O astfel de strategie nu face altceva decât să contureze o audiență de dreapta și să confirme preconcepțiile astea ca fiind mecanisme ce funcționează în profitabilitate.
Sunt foarte de acord, în schimb, cu strategia de serializare și scalabilitate a găsirii doamnei Tunde, de inserție a brand culture cu ajutorul comunității, de a fi reactiv. Dar aici mă opresc.
E strategia aia “Cum să faci bine, prin a face rău” (cu excepția săracii doamne Tunde).
Vrei să susții #peinterneti?
Mno uite aici afacere: pentru doar 5$ / lună sau 50$ / an obții acces total la #peinterneti: asta înseamnă arhiva tuturor edițiilor, dar și edițiile de luni care conțin analize, research pe data points cu audiențe, ultimele tendințe & other premium stuff.
Of course you can also choose the free version, no worries. Thank you very much!
Ce spune Digital Reportal despre internetul lui 2024?
Zilele trecute a fost publicat giganticul studiu, devenit deja tradiție, intitulat Digital Reportal. Este o muncă imensă de data gathering & interpretation care se extinde la nivel global și face deep dive local pe fiecare țară.
Noi am mai discutat despre el și anul trecut, doar că a fost exclusiv despre România. O să facem asta și anul ăsta, la momentul când vom avea studiul local. Momentan, ne uităm la ce se întâmplă global și care sunt marile shift-uri petrecute #peinterneti dpdv cifre all around the world.
Needless to say că acest studiu are laolaltă o serie de platforme și companii care se ocupă cu data analysis. Avem GWI, Statista, Data.AI, GSMA Intelligence, Semrush, SimilarWeb, iar organizatorii sunt Meltwater cu We are Social.
Mbun, deci avem toate premisele unui studiu bun, dar și acesta trebuie luat cum grano salis. Nimic nu e statornic pe lumea asta, iar cred că timpurile actuale sunt mai evidente ca niciodată.
Hai să vedem ce putem extrage din acest raport global:
un prim lucru pe care îl observ este o creștere de 4,1% când vine vorba de social media user identities față de 2023 (datele sunt pe 2024);
România, on the other hand, are o scădere de 2,3% aici, meaning cu 300k mai puține conturi reale; aici eu cred că e vorba de o rafinare a datelor, basically ne-am apropiat și mai tare de o cifra realistă;
we are living in a mobile world, iar asta spune clar diferența procentuală uriașă între deținătorii de mobil (98%) și cei de laptop (58%);
intuiesc o creștere la nivel de smart health monitoring devices, care a devenit un business în toată regulă across the world, pentru că văd că au declarat că 31,3% dintre ei au un smart wrist device, dar doar 25% au zis că ar fi smart watch;
de altfel, brățările smart cu health monitoring incorporat nu sunt deloc scumpe, pornesc de la 180 lei și se termină departe, în funcție de nevoi și funcționalități;
la nivel de VR, e clar că la momentul actual tehnologia e mult prea nouă și scumpă ca să penetreze piața de devices, prin urmare zace la coada clasamentului, undeva la 4,7%;
presa online, radio-ul, dar și streamingul online au fost învinse de uzul de social media și chiar clasicul TV for yet another year;
oamenii sunt mult mai înclinați să-și folosească device-urile pentru a urmări broadband TV sau social media, decât pentru a citi presa online, a asculta un radio online sau a face streaming pe Netflix;
overall, utilizatorul de internet a petrecut în 2024 mai puțin cu 2 minute față de 2023, which means nothing;
în principiu, dacă ne uităm la overall data și comparăm cu 2023, tot ce putem înțelege e că datele s-au rafinat foarte tare, pentru că nu sesizăm diferențe uriașe între ani, cât mai degrabă creșteri și scăderi de 0,ceva%;
avem cel mai ieftin internet din lume, conform Data Reportal, doar Bulgaria fiind sub noi;
un prim shift pe care îl observ la nivel global e că staying in touch with friends and family a fost detronat de “finding information” atunci când vine vorba de uzul internetului, pentru ca mai apoi să avem keeping up with news and events;
huge bombă pe segmentul 16-24 de ani, unde gamingul deține ultimul loc când vine vorba de usage of internet, iar influencerii nici măcar nu sunt menționați aici;
interesant cum generațiile tinere folosesc internetul ca să stea conectați cu familia și prietenii, în timp ce grupele de peste 35 de ani îl folosesc primordial pentru găsirea de informații;
accesăm internetul mai mult de pe mobil (96%) decât de pe laptop sau desktop (61,5%); soo you need to make it even more mobile friendly;
mie diferența asta mi se pare destul de mare, asta nu înseamnă că ignorăm de acum înainte laptopurile și desktopurile, dar e clar că gândim mobile-first;
Threads a rupt pe mobile anul trecut ca breakout, dar tot TikTok rămâne rege peste timpul nostru petrecut pe telefon, în social;
aproape jumătate din locuitorii României au făcut un purchase online (aprox. 47%), dar media globală e la 55,8%, deci mai avem loc mult de creștere aici, însă tendința e ascendentă, vom tot cumpăra online pe măsură ce vom evolua;
aici, un driver important pentru convingerea unui cumpărător e, aparent, livrarea gratuită, urmat de discounturi;
grijile pentru online misinformation sunt foarte ridicate pe toate grupele de vârstă, depășind 50% în toate audiențele, ceea ce reprezintă un concert real al vremurilor noastre;
fericit să văd în topurile celor mai streamuite seriale ale marilor platforme de streaming niște nume well deserved to be there: Mr & Mrs Smith, precum și Fallout pe Prime; The Last of Us abia prinde topul pe Max și nu pricep de ce; mi-a plăcut mult The Gentlemen pe Netflix, dar și Griselda; Shogun barely making it in the top pentru Disney+.. weird;
românii nu prea urmăresc vloguri pe YouTube, doar 17% declară că fac asta, în timp ce media e undeva la 23,3%;
dar 55% dintre români urmăresc music videos, cu mult peste media globală, dar nu facem streaming la muzică decât în procent de 26% ceea ce explică o chestiune simplă: iubim să punem clipul pe YouTube și să-l lăsăm să meargă, decât să avem un abonament la Spotify; adică încă mai ascultăm muzică pe YouTube;
29,7% dintre români declară că ascultă podcasts (ce-i drept, explozia de anul trecut de pe YouTube confirmă asta), în timp ce media globală e pe la 22%;
la nivel de uz global de social media, avem în continuare nevoia de a sta aproape de familie și prieteni, în timp ce “filling up spare time” ocupă deja locul 2, care honestly it can mean anything;
adică poți să faci doomscrolling, să intri într-un rabbit hole etc, dar un lucru e clar > când mă plictisesc, mă duc pe social media, nu știam că e o sursă așa bună de eliminare a plictisului;
știrile devin mai importante, și ocupă locul 3 în topul ăsta;
aparent să urmărești influenceri is not a thing la nivel global, fiind pe penultimul loc în preferințele respondenților ceea ce ridică niște semne de întrebare, fiindcă ne dăm seama că utilizatorii de internet, by default, nu ar urmări influencers și celebrități dacă nu ar fi pompate de mainstream media și algoritmi, ceea ce înseamnă mai departe dus raționamentul că efectul lor nu este nici mare, nici revelator, ci pur și simplu sunt conectați la aparatele menționate mai devreme, fără să aibă putere de sine stătătoare;
asta nu înseamnă că nu sunt un driver bun de awareness și consideration pentru brands la nivel de marketing, dar din felia mare de internet, reprezintă un interes mult prea scăzut pentru utilizatori ca să fie un go-to by default, ci mai degrabă sunt vânduți la pachet cu uzul de social media by just being there;
folosim, în medie, cam 6-7 platforme de social media / utilizator, iar România se clasează foarte aproape de media globală;
weird enough, topul platformelor de social media la nivel global is as follows: Facebook, YouTube, Instagram, WhatsApp și TikTok (în miliarde de utilizatori, ofc);
dar Instagram și WhatsApp au fost declarate platformele favorite;
trăim în era video, prieteni, prin urmare e clar că TikTok (34h) și YouTube (27h) dețin cel mai mare timp petrecut in app;
Mai sunt și alte informații utile în raport, pe care vă invit să le vedeți aici. Vă las, la final, cu niște tendințe globale pentru 2025 de la GWI, dar care pe mine nu m-au dat pe spate tbh.
Cum mai merge războiul hibrid în România?
Dacă tot vorbim astăzi despre strategii, comportamente și etică, cred că merită să mai aruncăm un ochi peste ce se întâmplă pe internetul nostru cu referire la România.
Mario Newfal, creator de conținut născut talent și decedat hater a fost, chipurile, prin România să ia interviu suveraniștilor. Așadar, atenție, un creator de conținut AMERICAN, urmărit de vreo 2M de users pe X, cu vreo 21k abonați pe YouTube a venit ÎN ROMÂNIA, nu să mănânce mici de la Obor sau să vadă Castelul Bran / Peleș, ci să-i ia interviu lui… Călin Georgescu.
Să vorbească despre cât de nedreaptă a fost decizia CCR. Să facă scandal pe seama faptului că a fost sfătuit de către echipa lui de legal să tacă dacă vrea să părăsească țara safely. Man, niște mizerii de fake news de care numai Musk, ulterior confirmate, le-ar putea genera. De altfel, Newfal este omul lui Musk, după ce i-a răspândit mesajele în multiple rânduri în ultimii 2 ani.
Cam asta a postat creatorul de conținut dupa ce s-a întors. Interviul cu Georgescu o să apară la momentul oportun, dar a primit susținerea oficială a lui Elon Musk.


Așadar, iată unde ne situăm în acest moment: după ce JD Vance a acuzat România că ar avea o democrație șubredă dacă a fost sucită doar cu câteva sute de mii de dolari de către Rusia, Elon face presiune pe votul de susținere a lui Georgescu, diferiți creatori de conținut MAGA vin în București să-l intervieveze, iar administrația Trump pune presiune pe procurorii români să înceteze anchetarea fraților Tate.
Trăim vremuri cu adevărat surprinzătoare, în care, iată, americanii se implică direct în alegerile noastre viitoare. Nu mai e nimic ascuns, nu mai e nimic mascat. Vance a confirmat, indirect, că Rusia și-a băgat nasul în alegerile din decembrie, iar acum ei sunt cei care continuă acest shit show.
No, this is not me being politically directed, ci vă prezint o stare de fapt a lucrurilor de azi. Mai departe, voi discerneți ce și cum. But I gotta say, things are not pretty at all.
Ce s-a discutat #peinterneti săptămâna asta
O nouă săptămână a trecut de la precedentul newsletter #peinterneti, iar lucrurile s-au dezvoltat puternic pe sfera meteorologică mai pe toate platformele.
Pe TikTok stăm bine de tot pe #zapada, pentru că n-am mai avut atâta zăpadă, cel puțin în sudul României, de vreo 7 ani.
Cuplăm mai departe cu Zapada la nas, care nu-i deloc zăpada de afară sau suntem ironici cu “se poartă vara” și iată, avem formula clipului de TikTok cel mai des întâlnit în ultima săptămână.
Pe Google lucrurile stau complet diferit, dar nu cu mult. Avem, în continuare, focus pe ninsori, dar dintr-un spectru mult mai serios bazat pe știri. Evident, fcsb a bătut la PAOK și asta a generat cel mai mare volum de căutări (Chivu abia a preluat Parma, deci încă nu-l avem aici, dar sigur va fi prezent în ediția viitoare).
În rest, mult fotbal, niște Altex și cu siguranță românul a căutat sanie, pentru că nu credea c-o să mai ningă vreodată în România.
Gami și Bisoi s-au căsătorit pe live…
Iar reacția lui Micutzu e absolut priceless. Mă întreb dacă au primit dar de la Dan Diaconescu…
Enable 3rd party cookies or use another browser
Doriți să-l salvați pe Duo?
Campania Duolingo continuă, iar acum încearcă marea cu degetul, pentru că vor să-și pună utilizatorii la treabă. Nu discutăm decât de niște miliarde XP pentru salvarea mascotei. Nimic complicat. Right? Right?
⚙️ UTILE & RECENTE
👉 ECOSISTEMUL META (FB, IG, THREADS, WHATSUP):
Mai țineți minte când americanii făceau mișto pe TikTok când platforma era să fie banată pentru sharing de data cu partidul Chinez? Ei bine, mai multe site-uri de pariuri au fost surprinse împărtășind date cu Facebook în mod ilegal;
Milioane de euro în amenzi la Uniunea Europeană, dar asta nu-i împiedică pe cei de la Meta să deschidă Facebook Marketplace în UE;
Veți primi întrebări de la Meta despre conținutul paginilor voastre și dacă respectivul conținut se adresează sau nu copiilor sub 13 ani;
Au fost dați afară vreo 4,000 de angajați pentru ca Meta să se concentreze pe AI;
Putem să refolosim Reels folosite deja anterior de noi (original audio);
Avem Pals spotted in the wild pe Instagram în DM’s, care nu-s altceva decât un fel de “uite, nu suntem singuri pe chat, avem și animăluțele astea cute cu noi”;
Pentru pudibonzi, oricând apare nuditate într-un chat de IG, respectivele fotografii vor fi blurred dacă activezi funcția asta;
Not new, dar avem dashboard nou de IG pe desktop;
Poți să-ți potrivești tu cum vrei fotografiile pe Instagram cu Drag & Zoom, pentru cine nu știa;
Facebook-ul original, cel despre care Zucky primește comments LA FIECARE POSTARE, tocmai a fost mutat în Messenger cu tabul “Friends”, care basically te lasă să urmărești updates de la prietenii tăi….;
În curând o să ne putem lega conturile de WhatsApp cu cele de social media… because.. because;
👉 YOUTUBE
CEO-ul Neal Mohan a confirmat într-o scrisoare către stakeholders vizând prioritățile pe anul acesta, că platforma este, oficial, folosită mai des ca viewing experience de pe TV, decât mobil;
Gemini AI se poate uita de acum la clipuri de YouTube în locul vostru și vă poate rezuma despre ce e vorba în propoziție, iar asta cred că ar funcționa foarte bine în cazul clipurilor de How To;
Pe LinkedIn de acum vom putea face sharing pe mai multe platforme după ce oamenii au dezvoltat un pic funcționalitatea asta;
👉 TIKTOK
O să avem TikTok lives în full screen mode în curând;
O serie de creatori recomandați de TikTok în al lor Discovery list;
LOL: TikTok te lasă de acum să-ți marchezi conținutul ca fiind creat cu AI, de data asta pe LIVE, de parcă toți spălații pe creier vor face asta…;
👉 ALTELE
Kolega Musk, după ce a pompat milioane de dolari în campania lui Trump, mai are să-i dea bully-ului portocaliu alți 10M$ pentru că a propagat fake news cu platforma sa, X, la momentul invaziei Capitoliului (+ că l-a banat);
Care au fost cele mai urmărite reclame de la SuperBowl? You have them here;
Despre Kanye West, svastika și Shopify;
FAZA SĂPTĂMÂNII TRECUTE
Sam Altman îi răspunde lui Elon Musk că-i cumpără TWITTER (fuck yeaa) cu 10 miliarde de dolari după ce Musk a pus o ofertă de 100 de miliarde de dolari pentru achiziția Open AI. Smardoială de copii cu bani.
Thanks a lot for reading și te aștept next week la palavre.
Ți s-a părut util? Bagă un share: